Avtokom.com.ua - Каталог автокомпонентов

BMW iX проходить фінальні зимові випробування

BMW_iX_01

Процес серійної розробки BMW iX слід графіком. Після презентації остаточного дизайну BMW iX на Діджитал-виставці #NEXTGen 2020 на Мюнхені, прототипи нового технологічного флагмана готові до фінальних зимових випробувань на півночі Скандинавії. Тестування на витривалість, які проводяться в екстремальних погодних умовах за полярним колом, дозволяють точно налаштувати системи приводу і підвіски.
Крім того, електродвигуни, система повного приводу, а також технологія підзарядки, високовольтні акумуляторні батареї та система термостата піддаються жорстким випробуванням при морозі.
Маршрути тест-драйвів прототипів BMW iX включають північні регіони Європи. На безлюдних дорогах фінській Лапландії і мису Нордкап на норвезькому острові Магера - саме в цих місцях як технологія BMW eDrive п'ятого покоління, так і системи управління підвіскою повинні підтвердити свою функціональність і надійність в складних дорожніх і погодних умовах. При цьому, інженери насамперед оцінюють взаємодія між системами приводу і підвіски на дорожніх покриттях з низьким коефіцієнтом тертя. Незахищені траси, обмерзлі дороги і крижані поверхні в околицях полярного кола створюють ідеальні умови для точної координації системи управління двигуном, електричного повного приводу і систем управління підвіскою.

BMW iX проходит финальные зимние испытания - BMW
BMW iX - це перша модель, створена на новій модульній, що масштабується концепції майбутнього виробництва BMW Group. Автомобіль створювався для чисто електричної мобільності, але завдяки новітній технології BMW eDrive, інтелектуальної полегшеної конструкції і оптимізованим аеродинамічних характеристик, він встановлює нові стандарти в конкурентному середовищі розкішних SAV-автомобілів (англ. Sports Activity Vehicle). Згідно з поточними розрахунками, взаємодія двох електродвигунів виробляє максимальну вихідну потужність понад 370 кВт / 500 к.с. Невід'ємною частиною випробування на мисі Нордкап також є остаточне налаштування інтелектуальної системи повного приводу BMW xDrive і адаптивного регулювання моменту відхилення, оптімізовуе ефективність і стабільність автомобіля. Метою розробки є досягнення надзвичайно низького енергоспоживання менше 21 кВтг на 100 км в випробувальному циклі WLTP і неймовірного запасу ходу більше 600 км (також в WLTP) - нетипові для цього класу значення.


BMW iX проходит финальные зимние испытания - BMW
Під час зимових тестів компоненти BMW eDrive Technology стикаються з особливими викликами. Високовольтні акумуляторні батареї і технологія підзарядки проходять польові випробування при екстремально низьких температурах зовнішнього повітря для повсякденного використання взимку. Так само дисплеї, що інформують про рівень заряду, запас ходу і робочий стан, а також система термостата, постійно забезпечує оптимальну робочу температуру системи приводу і високовольтних батарей, демонструють свою стійкість до екстремальних морозів.
Складна програма випробувань передбачає, що прототипи BMW iX в найкоротші терміни повинні витримати той же, що і майбутні серійні моделі протягом всього життєвого циклу. Оцінка результатів всіх випробувань і відповідна точна настройка всіх компонентів приводу і підвіски BMW iX в найближчі місяці прокладуть шлях до початку нової ери задоволення за кермом.

23.12.20

Подписка на рассылку новостей

Архив новостей e-mail: