Avtokom.com.ua - Каталог автокомпонентов

Subaru представила свій перший електромобіль

1636628324c253bb

Subaru виходить на ринок електромобілів. Не минуло й двох тижнів від дня прем'єри Toyota bZ4X – першого батарейного кросовера Toyota – як Subaru представила свій варіант моделі під назвою Solterra. Електрокари, розроблені японцями у тісному співробітництві, майже ідентичні зовні, базуються на одній (але названій по-різному) архітектурі та в «топі» мають двомоторну силову установку. Виробництво Subaru Solterra стартує у середині 2022 року.

 

Зовнішні відмінності Solterra від bZ4X косметичні: електрокар отримав від дизайнерів Subaru шестигранну фальш-решітку радіатора, інший малюнок фар, а також вбудовані в передній бампер протитуманки, яких немає у Toyota. Позаду моделі можна розрізнити тільки за графіком ліхтарів, однакових за формою, і шильдикам. Розмірність колісних дисків за замовчуванням – 18 дюймів, а за доплату запропонують 20-дюймові.



 

У салоні Solterra також повністю копіює побратима, за винятком обробки: широкий центральний тунель оформлений аналогічно, а на передній панелі розташовані великий екран мультимедійної системи та цифрова «приладка». Також на знімках видно панорамний дах, замість якого для bZ4X можна замовити комплект сонячних батарей.

 

Solterra базується на платформі e-Subaru Global Platform (вона ж "тойотівська" e-TNGA) і оснащується одним двигуном спереду або двома - по одному на кожній осі. У «топовій» двомоторній версії потужність установки досягає 218 кінських сил (160 кіловат), а запитується вона від розташованого під підлогою літій-іонного акумулятора ємністю 71,4 кіловат-години, який можна зарядити через термінал потужністю 150 кіловат. Повна зарядка забезпечує кросоверу запас ходу 460 кілометрів за японським циклом WLTC.

У салоні Solterra також повністю копіює побратима, за винятком обробки: широкий центральний тунель оформлений аналогічно, а на передній панелі розташовані великий екран мультимедійної системи та цифрова «приладка». Також на знімках видно панорамний дах, замість якого для bZ4X можна замовити комплект сонячних батарей.

Модель отримала підвіску зі стійками Макферсон спереду та подвійними поперечними важелями ззаду та вентильовані дискові гальма. Також доступні позашляховий режим роботи керуючої електроніки X-Mode і система Grip Control, що розподіляє момент, що крутить, залежно від умов і допомагає справлятися з нерівностями на шляху. Subaru Solterra стане на конвеєр наступного року, а в середині року марка планує почати продажі. Модель буде глобальною: окрім рідної Японії, її виведуть на ринки Європи, Китаю, США та Канади.


16.11.21

Подписка на рассылку новостей

Архив новостей e-mail: